”The Dark Knight Rises” – Muntlig recension, kind of.

The Dark Knight Rises

Då mina tankar kring den här filmen fortfarande är otroligt kluvna känner jag – för första gången på länge – att jag inte kan sätta ett rättvist betyg innan jag har sett filmen en andra gång. Därför blir det ingen skriftlig recension av den här efterlängtade finalen, utan istället hänvisar jag till min och mina vänners podcast Filmmixern. I senaste avsnittet (nummer 50 i ordningen!) snackar vi om just den här filmen och de två föregångarna. Lever den upp till de enorma förväntningarna?

Kommentera

